ЗВІТ (ОНЛАЙН)
ДИРЕКТОРА МИХЛИНСЬКОГО ЗЗСО І-ІІ СТУПЕНІВ
ЗА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
БЛАВАТНОЇ ВАЛЕНТИНИ ОЛЕКСІЇВНИ
Доброго дня! Вже традицією стало підбити підсумки роботи колективу школи за навчальний рік. Успішне завершення якого дистанційно – є нашим спільним новим випробуванням в умовах карантину.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю» від 23.03.2005 р. № 178, на виконання Національної доктрини розвитку освіти (п. 3), наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів», керівник має щороку звітувати про свою діяльність на загальних зборах педагогічного колективу, батьківського комітету, громадськості. На сьогоднішній день таке звітування проходитиме онлайн.
В своєму звіті я намагатимуся охопити основні напрямки своєї діяльності.
Дух школи, її кращі традиції і здобутки визначають педагогічні колективи і їх виховання. Провідною фігурою у реалізації завдань, безперечно виступає вчитель, який зобов’язаний втілювати в життя всі ідеї, забезпечувати єдність виховання і навчання - основного принципу школи.
Відразу ж хочу відзначити, що робота директора і колективу нероздільні і в чомусь директор направляє колектив, а ще частіше саме колектив змушує директора робити ті, чи інші дії. Тому, доповідаючи про свою роботу, я весь час буду опиратись на роботу колективу, а які питання будуть невисвітлені - прошу мене відкоригувати у своїх виступах.
Педагогічний колектив школи в поточному навчальному році проводив послідовну і цілеспрямовану роботу по виконанню завдань, визначених основними законодавчими та нормативними документами освітньої галузі, зокрема пов’язаними з реформою освіти: Законом України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», концептуальними засадами Нової української школи, новим Державним стандартом початкової освіти, Програмою розвитку навчального закладу, перспективним та річним планом роботи школи, забезпечував оновлення змісту, форм і методів навчання, вдосконалення освітнього процесу та його результативність.
Працівники школи - це команда, яка злагоджено працює для досягнення успіху.
Керівник педагогічної команди школи - директор - забезпечує кооперацію зусиль учителів та батьків і відповідає за результати колективної роботи всієї команди. Головним завданням директора є захист прав і інтересів дітей. Головною метою роботи педагогічної родини є досягнення такого рівня розвитку і навченості дитини, який відповідатиме її індивідуальним можливостям.
Основна мета моєї діяльності, як керівника, у 2019/2020н.р.:
Створення умов для навчання учнів школи, забезпечення реалізації прав громадян на здобуття початкової, базової загальної середньої освіти в умовах школи І-ІІ ступенів;
Вдосконалення педагогічної системи школи відповідно до запитів батьків та учнів;
Забезпечення функціонування та розвитку школи , підвищення якості освіти та ефективності виховання і розвитку учнів.
Враховуючи вимоги сьогодення, педагогічна діяльність школи спрямована на всебічний розвиток дитини, формування ключових та предметних компетентностей учнів, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів.
На сьогодні визначені пріоритетні напрями і завдання відповідно до вимог сучасності :
1. Створення оптимальних умов для всебічного розвитку особистості учня, його талантів, творчих та фізичних здібностей.
2. Підвищення освітнього рівня учнів, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей.
3. Забезпечення активного втілення в освітній процес новітніх освітніх технологій навчання, передового педагогічного досвіду, інформаційно-цифрових технологій.
4. Забезпечення умов для повноцінного фізичного, духовного здоров’я дітей, розвитку особистості дитини відповідно до національних та загальнолюдських цінностей.
5. Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству.
6. Удосконалення системи національного виховання та учнівського самоврядування як необхідної форми громадянського виховання.
7. Продовження роботи із соціального захисту.
Счасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів. У навчальному закладі станом на 03.09.2019 року навчалося 39 учнів у 1-9 класах.
Потужність навчального закладу – 80 учнів.
Школа працює у п’ятиденному режимі. Початок навчальних занять о 09:00.
Управлінська діяльність
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню освітнього процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.
У закладі освіти в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки, гуманітарного відділу освіти Городищенської сільської ради, сайтами обласного інституту післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям та директору закладу освіти, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. Працює сайт нашого закладу освіти, на якому розміщені новини, плани, уся інформація необхідна для учнів, вчителів. Відповідає за висвітлення роботи закладу освіти учитель інформатики Шевчук М.М., долучаються і решта педагогів, які надають інформацію про проведену роботу.
Контроль - це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його освітнього процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників, поведінки, тощо. Аналіз результатів внутрішкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни.
Я, як керівник школи, у роботі з працівниками дотримуюся партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Переважають такі методи керівництва як порада, похвала.
Протягом року проводилося вивчення стану викладання предметів природничого циклу, зарубіжної л-ри, основ здоров’я, історії та правознавства. Два рази на семестр проводиться перевірка відповідності записів у журналі, календарному плануванню вчителя. Матеріали за результатами перевірки були узагальнені наказом по школі, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів.
Укомплектованість закладу педагогічними кадрами протягом навчального року слід відмітити, як добру. Всі педагогічні працівники мають відповідну педагогічну освіту.
Адміністрацією постійно проводились консультації та спільно розглядалися питання з такими структурними підрозділами закладу як: батьківський комітет, профспілковий комітет.
Навчально-виховний процес забезпечує досвідчений педагогічний колектив однодумців, який складається із 13 педагогічних працівників та одного сумісника:
«спеціаліст вищої категорії» - 1
«спеціаліст І категорії» - 8
«спеціаліст ІІ категорії» - 2
«спеціаліст » -3
Аналіз структури і мережі закладу освіти за 2019/2020 навчальний рік.
Інтеграція України до світового та європейського освітнього простору передбачає необхідність перегляду деяких підходів до навчання та виховання учнівської молоді, аналізу чинників, що гальмують підвищення якості навчання, права на рівний доступ до загальної середньої освіти, формування життєспроможності особистості. Пріоритетними стають особистісно орієнтований, компетентнісний підходи, які покликані підготувати особистість, спроможну бути активною, здатною осмислено зберігати, самостійно відтворювати власну життєдіяльність, досягти життєвого успіху.
Першочерговим завданням навчального закладу є задоволення потреб населення території обслуговування, їх національно-культурних, національно-освітніх прав і запитів.
На початок 2019/2020 навчального року у школі навчалося 38 учнів, на кінець – 39 учнів. Аналізуючи перехід учнів до інших закладів освіти, необхідно відзначити, що основною причиною переходу є зміна місця проживання сім’ї та навчання в школах нового типу.
Спостерігається вплив демографічної ситуації на контингент учнів. Загальне зменшення кількості дітей на території обслуговування школи вплинуло й на мережу. Усі діти шкільного віку охоплені навчанням, здійснюється контроль за проведенням обліку дітей шкільного віку: будинки території обслуговування закріпленні за вчителями, збираються довідки-підтвердження про навчання, перевіряються списки дітей шкільного віку, складаються відповідні звіти за встановленою формою.
Результати подальшого працевлаштування випускників школи 9 клас
Навчальний рік
К-сть випускників
10-й клас
Інші заклади
ПТНЗ
ВНЗ
I-II рівнів
% учнів, які навчаються
2014/2015
4
0
0
2
2
100
2015/2016
2
1
0
0
1
100
2016/2017
4
1
0
3
0
100
2017/2018
4
1
0
2
1
100
2018/2019
4
0
1
3
100
Мережа класів у школі.
Навчальний рік
Станом на 05.09.
навчального року
На кінець навчального року
Кількість класів
2015/2016
33
33
2
2016/2017
33
33
2
2017/2018
36
36
3
2018/2019
40
40
3
2019/2020
39
39
4
Простежуючи динаміку, з’ясовано, що учнівський контингент у зв’язку з низькою народжуваністю у попередні роки, особливостями заселення території обслуговування школи, зменшується. Загальне зниження кількості учнів впливає на мережу навчального закладу, що призводить до зменшення середньої наповнюваності класів (груп), до зменшення педагогічного навантаження вчителів.
Укомплектовано 4 класи. Середня наповнюваність класів – 4 учні. Школа І ступеня – 2 класи, школа ІІ ступеня – 2 класи.
Основними заходами щодо збереження контингенту учнів у 2019/2020 навчальному році були:
Організація обліку дітей і підлітків у мікрорайоні;
Спільна робота з ДНЗ;
Контроль відвідування учнями навчальних занять;
Методична робота
У 2019-2020 навчальному році колектив школи продовжив роботу над науково-методичною проблемою «Розвиток професійних компетентностей, інноваційної та методичної культури педагога», що є особливо актуальною на сучасному етапі, бо змушує учителів задуматися над тим, чи готові вони в повній мірі забезпечити навчально-виховні вимоги сьогодення. Адже розвиток професійної компетентності вчителя є неодмінною умовою й обов’язковою складовою його професіоналізму.
З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада (наказ по школі від 13.09.2019 № 119). Протягом року на засіданнях методичн- ної ради обговорювалися такі питання, як:
· аналіз методичної роботи за минулий 2018-2019 навчальний рік та організація методичної роботи в школі на 2019-2020 навчальний рік;
· · організація методичної роботи з молодими учителями з питань організації навчально-виховного процесу;
. про хід атестації педагогічних працівників;
. підсумки проведення шкільного етапу олімпіад з базових дисциплін;
.розвиток творчої активності школярів НУШ на уроках та в позаурочний час;
·робота з обдарованими дітьми;
· стан викладання навчальних предметів.
Сплановано структуру методичної роботи, яка включала в себе роботу міжшкільних методичних об’єднань на базі закладів освіти Городищенської ОТГ, педради, творчі конкурси, звіти, відкриті уроки, робота з молодими педагогами, індивідуальна робота з педагогічними кадрами. На засіданнях методоб’єднання класних керівників зосереджувалась увага над підвищенням рівня виховної роботи з учнями. У центрі уваги - питання превентивного виховання особистості школяра, роботи з батьками.
Інноваційні технології в навчально-виховному процесі стали предметом вивчення та обговорення вчителями Городищенської ОТГ під час проведення відкритих уроків вчителів, що атестуються зарубіжна л-ра (вчитель Вознюк Н.Є.), історія (вчитель Ткачук Т.В.), географія (вчитель Зеленська О.М.).
Завданням школи молодого педагога «Шанс» було надання методичної та фахової допомоги молодим учителям: Філюк О.С., Митрофанюк О.В. вчитель- наставник Луцюк М.П.
Протягом навчального року особлива увага адміністрації школи приділялась росту педагогічної майстерності вчителів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників.
Згідно плану пройшли курсову перепідготовку: Філюк О.С., Черняк А.В.вчителі початкових класів, Вознюк Н.Є. вчитель основ здоров’я, Ткачук Т.В. вчитель фізики, Коваленко М.М. вчитель трудового навчання.
Стимулом для підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів стала атестація педагогічних працівників. Пройшли чергову атестацію 3 вчителів Зеленська О.М., Вознюк Н.Є., підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», Ткачук Т.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
Обдаровані діти
Від природи діти допитливі й сповнені бажання вчитися. У кожної дитини є здібності й таланти, але для того, щоб вони могли розвинутись необхідне розумне керівництво з боку закладу освіти, родини й позашкільних заходів. Усе це ланки однієї системи, що здатні розвивати в дітей рухливість і гнучкість мислення, учити дітей розмірковувати, творчо підходити до розв’язання проблем; не зубрити, а мислити, самостійно робити висновки і в результаті отримувати задоволення від навчання.
Постійно працюючи з дітьми, намагаємось пам’ятати слова В. Сухомлинського: «У дитині ми повинні бачити завтрашню дорослу людину, - ось в цьому, мені здається, і полягає життєва мудрість батька, матері, педагога, іншими словами - потрібно вміти любити дітей».
Робота з обдарованими дітьми особливо болюче питання для нашої школи.
Оскільки наповнюваність наших класів в основному невелика, вибрати серед дітей кількох здібних до вивчення того чи іншого предмета проблематично. Але педагогічний колектив школи намагається робити все можливе для того, щоб у кожному класі зацікавити хоча би 1-2 дітей глибше вивчати той чи інший предмет. Однак є зірочки таланту в нашій школі, це учениця 6 класу Гнатюк Анастасія. Вона брала участь у ІІІ Всеукраїнському літературно-мистецькому конкурсі конкурсі «Стежками Каменяра», представляла роботи на звітному концерті «Дивосвіт дитячих талантів». Також учні нашої школи були учасниками чемпіонатуз тенісу Волині серед юнаків та дівчат 2006 року народження.
У листопаді-грудні 2019 року відбувалися Всеукраїнські учнівські олімпіади. Однак у цьому навчальному році в нас немає переможців.
Аналіз участі у Всеукраїнських предметних олімпіад свідчить, що учителям- предметникам необхідно значно більше уваги приділяти підготовці учнів до участі в олімпіадах, розвивати їхнє нестандартне та логічне мислення, уяву, творчі здібності школярів.
Наші вихованці – учасники Міжнародного конкурсу з математики « Кенгуру»- 14 учнів
Протягом навчального року колектив вчителів продовжував роботу над пріоритетними напрямами: створенням умов для успішної соціалізації учнів школи; створенням умов для самореалізації учнів і розвитку їхніх ключових компетенцій, упровадженням в освітній простір школи сучасних методик і форм роботи як умови успішного освоєння державних освітніх стандартів.
. Учні школи закінчили ІІ семестр з такими підсумками:
Рік навчання
К-сть учнів
Початк.
Серед./початковий
Середн.
Дост./середній
Достатн.
Достат./ високий
Високий
2015/2016
33
3%
6,5%
25,8%
13%
29%
13%
9,7%
2016/2017
33
3%
6,5%
25,8%
25,8%
29%
14%
0%
2017/2018
36
0%
4%
8%
22%
52%
14%
0%
2018/2019
40
0%
9,4%
9,6%
21%
35%
22%
3%
2019/2020
39
6,9%
7%
3,4%
31%
34,5%
13,8%
3,4%
Разом з тим відмічаються і недоліки у системі методичної роботи. Більшої уваги потребує робота з обдарованими дітьми. Результати Всеукраїнських предметних олімпіад бажають бути набагато кращими. Педагоги школи залишаються інертними до публікацій власних методичних розробок.
Виховна робота
На виконання Закону України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243, наказу по школі від 13.09.2019 №120 року «Про організацію виховної роботи», інші документи, чинні в галузі освіти в школі була організована та здійснювалась виховна робота.
Виховна діяльність здійснювалась через роботу класних керівників (Черняк А.В. 1-2 класи, Луцюк М.П. 3 клас, Ткачук Т.В. 6 клас, Вознюк Н.Є. 7 клас) в класних колективах, на загальношкільному рівні під час проведення позакласних і позашкільних заходів, залучення учнів до участі у конкурсах, через роботу учнівського самоврядування.
Виходячи із поставленого проблемного виховного питання школи: «Піднесення на якісно новий рівень правовиховної роботи, розв’язання питань попередження правопорушень і дитячої злочинності».
Головні завдання, які ставить перед собою педагогічний колектив – формуваня морально духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Велика увага приділяється формуванню в учнів національної свідомості, вихованню любові до рідного краю, свого народу, шанобливого ставлення до його культури, поваги та толерантного ставлення до культури всіх національностей, які проживають в Україні.
Педагогічний колектив школи застосовує такі форми виховної роботи:
- Традиційні українські свята, уроки мужності, тематичні виставки, вахти пам’яті, допомога учасникам ІІ світової війни;
- Бібліотечні дні, літературні конференції, інтелектуальні конкурси.
- Учнівське самоврядування.
- Бесіди, лекції.
- Співпраця із громадськими організаціями; правові лекторії і вікторини.
- Виставки робіт учнів, концерти художньої самодіяльності, художні конкурси, шкільні традиційні свята.
- Спортивні змагання, походи в довкілля, дні здоров’я.
У школі за період навчального року було проведено ряд заходів, спрямованих на виконання поставлених завдань. Класні керівники провели відкриті виховні години Вознюк Н.Є. «Мистецтво жити гідно».
Велика увага приділялась національно-патріотичному вихованню: Козацькі забави, Голодомор, День Злуки, вшанування пам’яті героїв Небесної Сотні. Весело, цікаво, змістовно проходили різноманітні свята та конкурси в закладі освіти: Осінній бал квітів та «Щаслива лапа», (Зеленська О.М.), акція «Бібліотеки повні людей» та Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек (Луцюк М.П.), День вчителя та Дивосвіт дитячих талантів (Бадащук Г.В.) Спортивно - масова робота в школі цікава та змістовна. Про це турбується Онищука В.В .Незабутня поїздка до Волинського обласного театру ляльок на Новорічну виставу.
У 2019-2020 навчальному році продовжилося впровадження рейтингової системи оцінювання участі класів у навчально-виховному процесі, що оголошувалось на шкільних лінійках на основі звітів класів по чергуванню, та звітів по рівнях успішності .
Протягом навчального року члени учнівського самоврядування проводили чергування, рейди – перевірки наявності шкільної форми, дотримання учнями правил поведінки, санітарного стану класів. Це сприяло вихованню почуття господаря класу, вміння працювати на принципах рівності, гласності, демократизму.
У школі пройшли такі місячники:
- місячник по пропаганді збереження життя і здоров’я школярів (вересень);
- місячник пропаганди правових знань (листопад);
-- місячник превентивного виховання (лютий);
- місячник пропаганди здорового способу життя (квітень);
Безпека життєдіяльності
З метою забезпечення безпеки життєдіяльності учнів, керуючись відповідною нормативною базою, в школі була організована робота з безпеки життєдіяльності. Своєчасно було складено необхідні акти-дозволи на проведення занять у кабінетах та майстерні. У вересні класними керівниками з усіма учнями школи проведено вступний інструктаж із безпеки життєдіяльності, протягом навчального року проводилися первинні інструктажі з техніки безпеки та з безпеки життєдіяльності перед виконанням лабораторних, практичних робіт, під час роботи в майстерні, на заняттях з трудового навчання та фізкультури. Перед виконанням специфічних видів робіт обов’язково проводився цільовий інструктаж.
Перед початком навчального року всі учні школи пройшли медичний огляд. Своєчасно була проведена підготовка школи до роботи в новому навчальному році та до зими. Упродовж року були проведені профілактичні заходи щодо попередження дитячого травматизму. Перед початком усіх канікул класні керівники проводили інструктажі і бесіди з безпеки життєдіяльності під час канікул. У листопаді було проведено Тиждень безпеки дорожнього руху (вчитель Вознюк Н.Є).
На уроках «Основи здоров’я» відпрацьовано дії в умовах виникнення
надзвичайних ситуацій і надання першої допомоги травмованим та потерпілим;
Класні керівники провели всі заплановані бесіди та заняття з дітьми по
вивченню правил дорожнього руху, правил пожежної безпеки, правил користування природним газом, правил поведінки в громадських місцях та на воді.
На класних батьківських зборах проводилась роз’яснювальна робота з батьками щодо збереження здоров’я дітей.
Упродовж року проводились заняття з евакуації учнів та відпрацювання дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
Морально-правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення Тижня правової освіти у листопаді 2019 року в рамках Місячника пропаганди правових знань, Всеукраїнського Тижня права у грудні 2019 року, тижнів боротьби з наркоманією, алкоголізмом, тютюнопалінням, тижня історії та правознавства, естетичних дисциплін, конкурсу плакатів та малюнків «Права очима дітей», батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин.
З метою активізації превентивної роботи спрямованої на збереження і розвиток умов, що сприяють здоров’ю, збереженню життя учнів і на попередження несприятливого впливу на них факторів соціального середовища діяла створена Рада профілактики правопорушень.
Класними керівниками та адміністрацією школи проводилася постійна
індивідуальна робота з учнями, що потребують особливої педагогічної уваги. Проведено Тиждень протидії булінгу протягом 10-14 вересня в рамках інформаційної компанії Стоп Булінг.
У школі ведеться «Журнал обліку пропусків занять учнями школи», записи до якого вносить черговий адміністратор після 1уроку. Класні керівники вносять дані до класного журналу на сторінку «Облік відвідування (пропусків занять)» та виясняють причину відсутності учнів на заняттях .
Робота з батьками
Робота з батьками– це і традиційні батьківські збори, родинні свята. Питання розглядалися актуальні для всієї школи, дитячого та батьківського колективу взагалі: про профілактику жорстокості та насильства, про запобігання дитячому травматизму, про дотримання єдиних вимог стосовно поведінки учнів у школі, шкільної форми, харчування та ін.
Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та іх батьками за місцем мешкання, залучають до роботи у класі та в школі. Але слід зазначити, що за минулий навчальний рік спостерігалась незадовільна явка учнів на уроки (4 клас), часті пропуски школярів без вагомих причин.
Підсумовуючи, слід зазначити, що всі вихованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручення. І хоча протягом року мали місце окремі порушення дисципліни, але серйозних правових порушень, здійснених учнями школи, не виявлено. А рівень ефективності участі класів у виховних заходах був високий.
Харчування
Протягом 2019/2020 навчального року у школі було організоване харчування учнів відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2002р. №856 «Про організацію харчування окремої категорії учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», наказів МОЗУ і МОН «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
На початок 2019/2020 навчального року в школі видано наказ від 03.09.2019 року№ 116 “Про організацію харчування учнів у 2019/2020 навчальному році”, в якому визначені основні вимоги до організації харчування та відповідальні. Постачання продуктів харчування здійснювалося постачальником Войтовичем та агропромторг м. Луцьк відповідно до складеного графіку та наданих гуманітарним відділом освіти Городищенської сільської ради замовлень. Постачальною організацією було надано пакети документів на постачання продуктів харчування і їх якісні посвідчення. Прийом продуктів проводився кухарем Деркач Л.О.
Прийом їжі здійснювався 1 раз на день. Списки дітей пільгового контингенту, які потребують гарячого харчування, на підставі поданих заяв батьків, довідок із Управління праці соціального захисту населення за програмою Городищенської сільської ради та наказу по школі від 03.09 201 року №117 «Про організацію безкоштовного харчування учнів пільгових категрій» (вартість харчування 14 грн. напівсироти, складні життєві обставини, 1-4 класи 50% платять батьки – решта Городищенська сільська рада), знаходяться у директора школи і у кухаря. Решта школярів харчуються за кошти батьків, вартість обідів становить від 6 до 14 грн. Посудом та кухонним інвентарем, чистячими та миючими засобами харчоблок забезпечено відповідно до санітарних норм. Посуд та кухонний інвентар промарковано, дотримуються умови зберігання. Строки проходження медичного огляду працівник харчоблоку дотримується. Підтримуються відповідні умови щодо санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці.
Для організації ефективного, результативного навчально-виховного процесу необхідна міцна матеріально-технічна база. Дякуючи Вам, Вашій підтримці, шановні батьки, класні кімнати підготовлені були до нового навчального року.
Кожен рік виконуються косметичні ремонти, є висновки державної санітарно
– епідеміологічної служби, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.
Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією Городищенської сільської ради.
Найважливішою умовою досягнення головних завдань школи є комплексне вирішення проблем, пов`язаних зі структурою освіти, її змістом, науково-методичним, фінансовим, матеріально-технічним забезпеченням, а саме:
- демократизація системи освіти; - орієнтація науково-методичної роботи вчителів на реалізацію сучасних ефективних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду, яка забезпечує широку інтеграцію з освітніми системами України та зарубіжних країн;
- пошук шляхів і способів диференціації та індивідуалізації навчання, розробка різних варіантів навчальних планів та програм;
- створення оптимальних умов для розвитку інтересів, здібностей, творчості, виходячи із завдань програми «Обдаровані діти»;
- створення в педагогічному колективі умов для креативної діяльності, атмосфери творчості, пошуку нових ідей у модернізації форм, методів і способів освітнього процесу шляхом науково-педагогічного та інформаційного забезпечення;
- забезпечення школи сучасним комп`ютерним обладнанням і програмами, автоматизація процесу управління школою.
Складовими частинами єдиної педагогічної теми є:
В управлінні:
- створення оптимальних умов для здійснення педагогічними працівниками результативної самоосвітньої діяльності;
- підвищення рівня підготовки та проведення колективних форм роботи з метою подальшого вдосконалення дидактичної компетентності вчителів;
- сприяння підвищенню загального рівня ІКТ-компетентності педагогів; активному впровадженню інноваційних технологій, спрямованих на розвиток особистості дитини та розкриття її інтелектуальних та творчих здібностей;
- забезпечення ефективних умов для особистісного і професійного зростання особистості педагога, досягнення ним вершин розвитку педагогічної діяльності.
У навчанні:
- реалізація принципу наступності у розвитку загальної освіти у зв’язку із запровадженням Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти;
- посилення здоров’язберігаючого аспекту навчально-виховного процесу шляхом активного використання певних технологій;
- управління результатами та якістю навчання;
- удосконалення системи роботи з обдарованим учнями;
У вихованні:
- виховання потреби здорового способу життя;
- педагогічна підтримка духовного, морального зростання школярів;
- оптимізація співпраці педагогів та батьків школи;
- розвиток активної розважально-пізнавальної діяльності учнів у позаурочний час;
- орієнтація виховної діяльності навчального закладу на реалізацію патріотичної складової;
- оптимізація діяльності щодо попередження правопорушень, негативних проявів у молодіжному середовищі.
Адміністрація працює над створенням умов для використання інформаційно-комунікаційних технологій як у навчальному процесі, так і в управлінській діяльності. Пріоритетним завданням у новому навчальному році є підняття рівня комп’ютерної грамотності кожного вчителя та ефективне використання комп’ютерної техніки в навчально-виховному процесі.
Висловлюю щиру подяку за співпрацю всім: учителям — за творчість, за любов до своєї професії, батькам— за розуміння, підтримку і сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю, технічному персоналу за їх щоденну працю, за чистоту в навчальному закладі та на території школи.